Višća izjavom nakon asistencije protiv Ankaragučua oduševio Turke


Nakon pobjede u Europskoj ligi protiv austrijskog Wolfsbergera, fudbaleri Basaksehira su u 11. kolu Superlige pobijedili Ankaragucu rezultatom 2:1.
Asistent kod drugog gola  za pobjednički tim bio je bosanskohercegovački reprezentativac Edin Višća koji je nakon utakmice istakao da je radostan, ali da mu je draže zbog pobjede Basaksehira.
- Nakon važne pobjede u Europi, ne samo za nas nego za Tursku. Nadam se da će nas navijači podržati i u sljedećoj utakmici Europske lige protiv Rome gdje se nadamo da ćemo pobjedom ostvariti plasman dalje. Mi smo umorni, igrali smo dvije utakmice u tri dana, ja sam bio umoran nakon 60 minuta, ali sada dolazi reprezentativna pauza, rekao je Višća i dodao:
- Moj cilj je da budem na vrhu svake sezone. Osjećam se dobro i sretno. Želim da svake godine postižem što je moguće više golova, te da asistiram što je moguće više. Ipak, najvažnije je da smo osvojili nova tri boda.
Za kraj se Višća dotakao reprezentativnog fudbala čime je oduševio Tursku rekavši da mu je san da Turska i Bosna i Hercegovina igraju zajedno na EURO-u.
- Nadam se da će Turska i Bosna i Hercegovina igrati zajedno na Europskom prvenstvu 2020. godine. To mi je san, zaključio je bosanskohercegovački reprezentativac.

Primjedbe